viernes, 15 de junio de 2012

Crónica Cursa La Maquinista (por visualpanic)

Diumenge passat es va fer a BCN la V Cursa La Maquinista per la integració, que a més era la última que comptava pel IV Challenge 10k BCN.

El dia començava, com sempre, ben d'hora, amb temps per esmorzar i treure la Vodka una estona al Parc abans de sortir cap a la cursa. La veritat és que vaig començar com el dia, ennuvolada! Tenia molta son, mal de cap i em sentia les cames força pesades (tot i que justament per aquesta cursa vaig descansar dos dies de running, divendres i dissabte), però vaja, anar-hi era obligatori!

Poc després de les 8 ja estàvem escalfant una mica, i quan encara quedàven més de 20 minuts per la sortida ja ens feien posar a lloc (cosa que no va ajudar gens a que em despertés... zzzzz), però com no hi havíen calaixos vam decidir agafar un lloc que ens permetés córrer bé (però sense molestar als "pros").



A les 9 i poc es dona el tret de sortida, uf, em costa arrancar i tot! Però havia de puntuar fos com fos per "eliminar" del Challenge alguna de les altres curses "menys bones" (les del principi de temporada o la del Corte Inglés...), així que vaig intentar anar a un ritme sempre inferior a 4:30min/km, les pujadetes no m'ho van posar fàcil... A la meitat de la 1a volta em trobo amb la Romana, ens saludem breument (a ningú li sobren energies jeje) i anem fent (fins que al km 7 la perdo de vista).

La 1a volta la passo prou bé, però a la segona ja ni les baixades les puc fer a gust, per sort jo no passo calor, així que vaig anar fent, controlant el ritme... però al final ja no era capaç de baixar gaire del ritme que m'havia proposat sense arriscar-me a no acabar. Total, que vaig passar la meta amb un temps de 44:33min (fent la 2a part de la cursa pitjor que la primera, com ja preveien les meves sensacions abans de començar la cursa), però encara prou contenta per haver "consolidat" els 44min als 10k.

Un dia després ja estaven els resultats del Challenge actualitzats, finalment baixo de la posició 5 a la 6 de la general femenina, però salvo la categoria quedant 2a Sènior femení (algo és algo!). En tot cas, contenta per la evolució de la "temporada" tenint en compte que a la mateixa cursa l'any anterior vaig fer un temps de 49:16min, i que era la 2a cursa que feia des que vaig començar a córrer "regularment" (la 1a va ser la Cursa de Les Planes 2011 amb un temps de 50:11min).

Ara només s'ha de seguir el camí, propera parada... els 43min?

Per últim, felicitar a la Romana que ha quedat 2a en el rànking general femení!!!

Ficha de la Cursa

2 comentarios:

Unknown dijo...

Es una pena, yo no pude correr :(

Unknown dijo...

BRAVO !!! el sub 44 lo tienes al alcance de las piernas. Visto que la temporada ya se acaba y hace mucho calor, te aconsejaría esperar y prepararlo para la Mercè, que además se corre el día siguiente a la entrega de premios challenge10K (que en principio tendría que darnos algo de subidón) ;)
a currar !!!

Publicar un comentario