viernes, 1 de junio de 2012

Crónica envolcanada (danisoriano70)

El dissabte a la nit, em vaig apropar fins a Olot a córrer la primera cursa amb frontal de la meva vida. He de dir que va ser una experiència molt divertida i alhora bastant dura, tot i que l’organització (Diversport) la qualifica de fàcil (com seran les xtrems?).



Explicaré una mica com va ser la cursa. A les 21:30 i acompanyat per en David i els nostres frontals van començar la cursa a la Zona del Firalet d’Olot, eren uns 180 corredors, els primers metres eren per dins d’Olot per anar a pujar el volcà Montolivet, a les primeres rampes es forma una fila d’un que és impossible esquivar perquè el corriol era molt estret per passar de dos en dos. En aquesta part vaig aguantar el ritme de’n David però a la baixada vaig ensopegar dues vegades, la segona vaig estar a punt de caure i vaig decidir baixar una mica el ritme. Quan el corriol es va eixamplar em vaig posar una mica al costat per deixar passar una corredora i un parell de corredors.

Quan va acabar el camí de terra, van tornar a passar per l’interior d’Olot, tot agafant una mica d’aigua, que encara que era de nit ens hem d’hidratar. Sortim un altre cop d’Olot i comencem els 2 últims quilometres, primer pugem el volcà Montsacopa, que si no el coneixeu te unes escales fetes de troncs que són força dures per pujar-les corrents, ho intento fer, fruit de la meva ignorància, i quan porto 15 esglaons decideixo imitar la resta de corredors i pujar-les caminant, que es feia més de pressa.


Al arribar dalt de tot el paisatge canvià completament i ens trobem una baixada molt ampla i asfaltada que baixem a tota metxa, corrents el més ràpid possible però intentant no deixar-me anar. Com no tinc gaire sprint em passen 4 o 5 corredors més i jo aconsegueixo passar-ne dos, encaro la recta final fins a la meta on em trobo en David que feia dos minuts i mig que ja havia arribat.


Sopem una mica i després d’uns estiraments agafem el cotxe i cap a Girona.

La veritat que ha estat una cursa molt recomanable i provar l’experiència de córrer amb frontal i a la nit li dóna una mica més d’emoció a una cursa de 7 km.


Ficha de la Cursa

No hay comentarios:

Publicar un comentario